czwartek, 10 maja 2012

DIY BROSZKA

Podtytuł :

"BROSZKA  DARMOSZKA"

zrobiona  będzie z recyklingu.



Przygotowałam materiał, len o długości 45 cm. Mały kawałek czerwonego sztruksu. Posłuży do poszycia broszki i umocowania agrafki. Nici , agrafka i małe koraliki. koraliki .





jedną końcówkę materiału skręcam tak jak skręca się papierek od cukierka i podwijam




podwiniętą końcówkę chwytam palcami prawej dłoni. Lewą dłonią skręcam materiał tak  jak odkręca się kurek.



Zwinięty fragment zwijam wokół podwiniętej końcówki.



postępuję tak aż cały pasek materiału będzie zwinięty i owinięty.



zwinięta "rozetka"


końcówkę podwijamy i podszywamy kilkakrotnie nicią.



KOTU też się podoba ...




Koniec ETAPU pierwszego.
Tak wygląda SUROWA ROZETKA.


Po tych emocjach chwila relaksu i łyk pysznej KAWY.
Można pogłaskać KOTA recenzenta.




Teraz zrobię zapięcie broszki.

Mały pasek materiału przekładam przez agrafkę. Tak jak na zdjęciu.


tak przygotowaną agrafkę przeciągnąć przez  otwór nacięty  w sztruksie .




odwróciłam i przyszyłam materiał z agrafki do sztruksu.



tak  przygotowany spód broszki przyszyłam do  lnianej "rozetki". 

Koniec drugiego ETAPU . Łyk kawy. KOT poszedł się wygrzać na słońcu. 



SPRAWDZAM




To broszka z doszytym koralikiem





Broszka z listkami.

Doszyłam dwa żółte trójkąty.
Zachęcam do pracy. Dzień Matki  niedługo.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz