środa, 9 maja 2012


MOCNE REGGAE   WIELKI FINAŁ !!!

Końcowy efekt

Technika którą szyłam to MOLA. Moja ukochana technika o niekończących się możliwościach.
MOLA to nic innego jak odkrywanie niższej warstwy materiału. REGGAE jest tego najprostszym przykładem.

Zapraszam do zabawy w ODKRYWANIE

WYCINANKI PODSZYWANKI  etap III



ostatni etap to odkrycie trzeciej ZIELONEJ  warstwy. Postępuję jak wcześniej. 




ŻÓŁTE NA WIERZCHU  etap III


Odkrywam drugą warstwę ŻÓŁTĄ wycinając czerwoną. Podszywam.








DRUGA FASTRYGA  etap II



Następny etap to pozbywanie się srebrnego napisu i wydobycie REGGAE. Wycięcie poszło spranie. Odkrywam pierwszą warstwę CZERWONĄ. Czarny materiał podszywam celowo białą nicią.


ZACZYNA SIĘ


po przyfastrygowaniu kwadratów prawa strona bluzki wygląda tak.


TO SĄ KOLORY!!!  etap I


wycięłam trzy kwadraty w kolorach REGGAE i przypięłam do lewej strony bluzki.


MASZYNA LOSUJĄCA


kotu spodobał się pomysł. Zachęcona ruszam z robotą :-)



DIY REGGAE

Na ciuchach kupiłam czarną,  bawełnianą bluzkę dobrej jakości. Cena też była dobra , dekolt szeroki taki na lata 50-te.




to co nie jest fajne to srebrny napis. Postanowiłam go usunąć i zastąpić kolorami REGGAE!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz